Klippt mig

Tjenare. Sjukt chill dag idag! Har kollat på massa filmer på datorn som lär en allt och lite till om photoshop, läst i någon sån här journalist/fotograf/designer-bok, redigerat och fixat med bilder och lyssnat på musik. Gillart.
Efter praon var jag och klippte mig.. Har känt att jag måste göra det ett tag nu, gjorde det i juni senast. Men hatar det, fyfan att det alltid måste bli så kort. Just när folk börjat säga så gulliga kommentarer om hur långt mitt hår blivit - så klipper jag av det.
Aja, nu får vi hoppas det växer till sommaren i alla fall! Och inga slitna toppar, det gör fan min dag det haha.
Hur som helst, när jag kom hem igen idag var jag med Saine, Viktor och Jacke. Skrattade som en jävla dåre. Och imorgon far Viktor iväg till Spaaain, han får checka läget på hotellet åt oss i förväg, innan vi kommer dit två dagar senare, haha!
Nu ska jag iväg på dans (förkylning, känn dig ignorerad), ska bli awesome!
Vi hörs sen hörni!

Kommentarer
Postat av: Jacob

Int vart he nå kort hlr! Fint juh! :D

2011-02-16 @ 17:43:12
Postat av: Sara

Jättefint hår Malin, inte alls kort heller!



btw så får du ha det så bra i värmen! :D

2011-02-16 @ 20:13:29
URL: http://sarrasjogren.blogg.se/
Postat av: Malin

Jacke: Du tycker inte det? :') men joo det vart det, haha! Men tack så otroligt mycket iaf :DD



Sara: Åh taaack Sara, vad söt du är! :D Hihi, jo tack, ha ett riktigt fint sportlov du med! :))

2011-02-16 @ 22:22:15
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0