Första praodagen

Tjena. Finns nog inte en enda jävel som missat vad det är för dag idag, hehe. Så att, hoppas ni har haft en riktigt fin alla hjärtans dag! :) Min dag har väl varit... Lite märklig. Hade prao, och det var nog ingen plats för praoelever egentligen. Men de som jobbade där var himla trevliga i alla fall! Har hur som helst fotat och redigerat, och det är ju trevligt. Gillar att jag fick århundradets hostattack mitt under morgonmötet. Alla tystnade, tittade lite oroat på mej, som halvlåg där med tårarna rinnande och nästan spydde av hostattacker. HAHA, fysatan vad fult, fick lämna rummet och stå och dö av hosta i rummet intill i några år. :) Att gå ut och fota i det här vädret gick inte heller så bra. HATAR vädret, hur fint det än är så HATAR jag det. Så kallt att man inte vet vart man ska ta vägen. Ville ju bara gråta när jag gick där med kamera och linser och fanskap i mina händer. Men bilder vart det, de kommer säkert upp här sen!
Aja, annars har dagen nog varit bra! :) Efter "jobbet" stack jag till Viktor och chillade med honom, Saine och Jacke. Sen iväg på dans. Kanske dumt då jag inte är frisk, men ORKADE verkligen inte skita i det. Det var nog helt nice i alla fall! Nu ska jag nog chilla mest. Skönt som fan. Hoppas ni andra får ett finfint avslut på den här gulliga dagen i alla fall! :')
Lite såhär passande bild till dagen tänkte jag :')

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hehehe, här har vi det så varmt att vi håller på att rinna bort istället ;)

2011-02-15 @ 02:33:47
URL: http://haanabanaana.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Kan du svara på några frågor.

1. Vad har du för kamera?

2. Vad redigerar du i för program?

3. Vad är måttet på header designen du har som du gjort i picasa?

4. Hur gjorde du din header.

Tacksam läsare!

2011-03-03 @ 20:00:28
Postat av: Malin

Hejhej :) Självklart kan jag det (hoppas återigen att det inte är nån som driver med mej haha)

1. Har en Nikon D40, gammal och väldigt amatöraktig när det gäller systemkameror, haha.



2. Förut gjorde jag det i Photoshop, nu för tiden mest i vanliga picnik faktiskt, har inte hunnit ta ner ps till den här datorn än. :)



3. Headern har jag faktiskt gjort i PS och lite i paint med (haha) och måttet borde vara runt 900 px.



4. Den här största bilden gjorde jag genom att "Montera" (finns under Arkiv) ihop tre bilder i Photoshop, dra ner opaciteten så att alla tre syns, sen klistrade jag in de tre andra i paint (har ingen aning varför jag inte gjorde det i ps haha) och lade till lite text och mönster i picnik! :D Hoppas du blev nöjd!

2011-03-04 @ 16:20:43
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0