1FEBRUARI


Tjoo!
Igår var ingen speciellt bra dag, förutom att finis fyllde år då! :) Efter skolan stack hon och jag till stan, fikade och köpte lite stuff. På kvällen dansade jag igen, första gången på en vecka! Galet vad underbart. Har dock litelite jättemycket ångest, fattar inte hur jag ska komma ikapp i danserna. Aja, det får lösa sig.

Idag var det kort skoldag. Hände inte mycket förutom att vi skrev matteprov. Trodde det gick helt bra, men nu är jag skitosäker. Fan vad jobbigt. Efter skolan var jag med Saine och Jacke. Vi chillade, vilket vi är rätt bra på. :) Haha.

Annars är jag fortfarande grymt bitter. Helt jävla galet vad mycket jag hade längtat till Egypten inser jag nu. Nu orkar jag inte ens lyssna på låtarna som får mej att tänka på det underbara jävla landet på iPoden, shit alltså. Att dansa vår arabsika dans på dansen igår var till och med jobbigt därför. Och överallt är det saker som påminner om att.. just det, världens bästa sportlov blev inte så ändå. Yey!
Menmen, ska (som resten av alla Egypten-resenärer typ) till Gran Canaria istället. Alltså, Spanien är fint. Och det är varmt, oftast. Och jag gör vad som helst för att få komma bort härifrån. Men, jag har varit där 8 gånger. Känns som att jag känner varje jävla cm av dom öarna alltså, haha!
Skulle göra vad som helst för att få åka till Egypten igen..
Menmen, tror väl jag överlever :)
Lite bilder från Lanzarote för några år sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0