two paradises in one



Tjo! Har suttit och försökt lära mig grunderna om Adobe InDesign hela morgonen, med hjälp av världens fjolligaste nybörjar-cd. Haha, det går sådär. Men rätt intressant är det.
Har även redigerat en miljard bilder typ, bl.a den där ovan.
Nu ska jag strax på lunch med Saine, Svarta Katten.♥ Efter jobbet blir det även fika med Hanna, hoho! :')

Och imorgon far jag. Whuut? Lite galet. Men förbannat skönt, orkar inte med en minut till i den här förbannade kylan. Heh, i och för sig kanske ni har noterat lite av min opepp till att det blev Gran Canaria istället för underbara Egypten.. Men det är okej ändå, har Emelie, Fredric och Viktor där, Maspalomas-stranden (världens härligaste ökenstrand) i närheten och FÖRHOPPNINGSVIS även några plusgrader, hehe. Men att, skriver nog garanterat igen innan jag drar!

Men nu MAAT! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0