The rumors flew but nobody knew how much she blamed herself

Idag mådde jag rätt skit ett tag. Hatar när det blir så, och hatar när det bara är mitt eget fel.
Men sen tog jag iPoden och gick ut och gick i över en timme och fyfan vad skönt det var! Stod vid strandpromenaden i solen med underbara låtar i öronen och bara blundade, haha. Inte ett moln på himlen, spegelblank is på havet, sol som värmer och helt orörd snö, VARFÖR hade jag inte kameran med?!
Kom hem med några förfrusna tår och ett mycket bättre humör sen. Ikväll har jag käkat middag hos mormor&morfar, och nu måste jag ta tag i ett skolarbete. Och ja, det är prao imorn. Förbannat att skolan ska förfölja en hela tiden alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0