I'm off to España!

Haha, det är ju typiskt att jag ska måsta sluta här nu, precis när jag verkligen börjat gilla detta på riktigt! Den här dagen var riktigt nice, fick fota och fixa ihop små "skyltar" som Mariedea ska använda, lära mig mer om InDesign, samt redigera lite mer. Vill inte sluta nu, haha. Men, är ju tvungen. Har lite grejer att fixa som sagt, innan båten går. Och imorgon lyfter flyget... Mot Barcelona. Haha, japp, vi måste mellanlanda. Påväg till Kanarieöarna. Galna grejer alltså. Ska i alla fall bli kul att se den staden. Från luften typ, lär ju inte hinna turista så mycket där.
Och sen blir det då vidare ner till GC, för 8 dagar av CHILLANDE. Fyfan vad skönt. Hoppas vädret blir bra bara.
Nu känns det hur som helst förbannat välbehövligt att få komma bort från stressen och kylan.
Lär antagligen hitta en dator där nere och ladda upp nåt sånt där fånigt "Heej, har ar det bara fint, solen skiner och idag var vi pa stranden..."inlägg. Får hoppas jag hittar en i alla fall!
Nu vill jag bara önska er ett riktigt grymt sportlov, var ni än tillbringar det! Ha det riktigt bäst, så hörs vi sen!
PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0