120210

Tjena! Så förbannat underbart skönt med helg! Nu blir det inget mer risigt ÖHS på två veckor. :)
Igår skrev vi då finskaprov, har aldrig varit så orolig och stressad över ett prov, någonsin. Men det gick.. som det gick. Har ingen jävla aning faktiskt. Satt iallafall och och dog av tyst asgarv för mig själv under provskrivningen, för att min text som jag skulle skriva på finska var så sanslöst, patetiskt dålig.  
Aja, sen hade jag digibild också, fick en bild färdigfixad, skönt.
Efter skolan var jag med Saine, Jacke och Viktor, trevligt! :)
Igårkväll hade jag tänkt chilla men sen fick jag nåt spontant ryck och stack till Benne där det var lite folk. :)
När jag kom hem var jag helt sjukt äckligt trött. Låg vaken hur jävla länge som helst natten före, hade 3294556 finska ord och regler som snurrade genom skallen och kunde fan inte få ut dem! Sen fick jag hosta igen också, fyfan.
Idag ska jag börja packa lite. Jag älskar att resa, jag är inte bitter (jä ä intä bittär) försöker jag intala mig själv.. Hehe. Skönt att Egyptens president avgick igår, så vi hade antagligen kunnat åka till Egypten i alla fall. Vadå, bitter, jag?!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0