23:39

Tjo! Invigde dansen igår med en till huvudvärksattack. Höll på att ta livet av mig, haha. Men det gick över och jag kunde faktiskt anstränga mig nästan hela kvällen! Helt. Jävla. Underbart. När jag får dansa är min själ complete, kan man säga haha. Idag har bestått av skola, häng med Saine, sväng via min gulliga mormor som hjälper mig att sy danskläder, träning, pluggande, och mer träning. Puh, är helt slut. Min ork är inte riktigt vad den har varit. Men det kommer väl tillbaks. Måste bara sluta hosta. Imorgon är det fredag och jag dör av lycka. Hejs!
Fick bli en liten minibildbomb med bilder från mitt favoritplace: Dansskolan!

Kommentarer
Postat av: Anna

åå, SAKNAR ER OCH DANSEN! <3 lycka till på uppvisningen!

2011-12-09 @ 19:27:06
Postat av: Malin

OCH VI SAKNAR DIG! <3 Du kommer väl hem snart va? När det är jul och allt! :) TUSEN tack, känns som att iaf jag behöver det!

2011-12-11 @ 12:08:49
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0