Ikväll lever jag igen!

Tjena! Måste säga att gårdagen var en liten aning ironisk. Vid frukosten på färjan satt vi och snackade och jag sa då glatt att jag nästan aldrig har huvudvärk, och att jag knappt visste hur det kändes. Somnade på bussen in till Stockholm. När jag vaknade dunkade huvudet av smärta. Mådde så jävla risigt. Och det höll i sig hela jävla dagen. Så det drog ju ner mitt humör en aning, på vägen hem trodde jag att mitt huvud skulle gå i bitar. Annars var dagen finfin! Dansarna var stört duktiga såklart, man blev galet peppad och fick världens lust att dansa. Att jag inte dansat seriöst med åmi-dansen på nästan en månad gör så ont i mitt hjärta att jag dör. Något som får mig att bli världens lyckligaste är dock att jag ska dansa ikväll!! Nu skiter jag i att jag har sovit asdåligt 4 nätter i rad, att jag fortfarande hostar och att jag har så jäkla fullt upp med allt, nu blir det 3-timmarsträning vare sig min kropp vill eller inte!
Haha, Francines bild från någon träning för länge sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0