4 december - allt ljus på oss

Tjoo! Levde i ett lyckorus hela dagen igår. Alandica blev totalt fullsatt före vår uppvisning, och då måste dessutom massor gå hem igen för att det inte fanns plats. Var så sjukt nervös före (MALIN SLUTA HA SÅN JÄVLA PRESS PÅ DIG SJÄLV), men väl ute på scenen var jag bara 100 % lycklig. Det finns nog ingenting jag älskar mer än att få stå på scen och dansa. Herregud, jag skulle kunna ägna hela livet åt det. Kommer aldrig kunna visa hur glad jag är som får möjligheten att dansa med Erica och alla underbara dansare. TACK till er, Lollo, och alla som kom och tittade! Guld värt! :)

Lollos och Lasse Karlssons bilder från igår, kommer nog upp fler här sen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0