EGYPT

Tja! Gårdagen slutade bättre än den började.
Den bestod i alla fall av långpromenad med musik i öronen, och sen middag på Dinos med Ida. Sjukt gott, sjukt trevligt. Resten av kvällen chillade vi hemma hos Ida bara, kollade även på Trust. Jävligt äcklig film, men den var samtidigt himla bra!
Idag är planen att gå till stan med Ida. Mer vet jag inte. Jooo, måste fixa fotbad! Haha låter ju sjukt skumt, men lovar mig själv att jag ska göra det under varje lov, men det blir så sällan av. Men nu MÅSTE jag. Mina stackars fötter är så förstörda av dansen med tåspetsskor och skit. Japp, nu vet ni det.
Ha en bra onsdag!
Underbara Egypten! Vet ni vad? Om mindre än 2 månader är jag där igen! Ber till högre makter att inget ska hända i landet så resan blir inställd, som förra året. Var bitter hela februari p.g.a det. Herregud haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0