Bilder från idag

Tjena Malin! Trött, osminkad och slutkörd, ingen vidare syn.
Inga kommentarer här, haha... Martins verk.

Men tja! Sov 11 timmar inatt, tror inte jag har gjort det en enda gång senaste halvåret.. Herre min gud vad underbart det var. Ny säng har jag också, tidig julklapp hehe. Så klagar inte! Idag är det dagen före julafton, och det är så sjukt att det inte är sant. Hatar att december alltid är så stressig, man hinner inte med och plötsligt är det jul och man är helt oförberedd.
Aja, har hjälpt till med julstädningen idag (en av mina uppgifter: städa toaletten♥), sen har jag varit till mormor&morfar och fixat julgodis hihi, tradition. Nyss var Saine och Joel hit, bytte lite julklappar med Saine. Gjorde samma med Janina och Hanna igår och ikväll ska jag till Ida. Måste bara skriva ett litet tack till mina vänner, bara för att de är så himla fina!
Sen måste jag fixa lite med julbaket här hemma + göra klart alla presenter. ÄLSKAR JULEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0