5 dagar till julafton!

Tjena! Lektioner, håltimme som spenderades på stan med Saine, oförberett engelska-hörförståelseprov och julfestövning har min dag bestått av. En jävla massa regn har den innehållit också, när ska snön komma på riktigt undrar jag? :( Aja, ligger och funderar på hur det känns att vara helt frisk just nu. För ja, jag har verkligen glömt. Härlig känsla måste det ju vara. Just nu vill jag dock dansa. Går inte riktigt ihop det där. Men vafan, inga danslektioner innan 2012?! Aaaah det är för länge!
Anyway, ikväll ska jag ta det lugnt bara. Det är dock helt fruktansvärt underbart. Så ja, nu blir det dusch och sen mjukiskläderna på! Ha det!
Åååh saknar finaste placet! Venedig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0