LUCIA

Bild tagen av Lasse.. vad han nu heter. Någon lärare i alla fall. :) Kommer fler bilder snart, när jag fått tillbaks min kamera!

Hoh, vilken dag! 05.30 imorse ringde väckarklockan. Kan ju säga att jag var så trött att jag inte ens minns vad jag gjorde från det tills att jag kom till skolan vid 6. Resten av dagen har gått åt till att lussa med lusses (höhö) luciagrupp! Julia var så fin som Lucia! :) Vi har varit runt till en massa ställen. Började med Lusse, sedan skolor, banker, sjukhus osv. Otroligt kul, vilken glädjekick man fick! Var dock otroligt nervöst imorse, speciellt när jag och Frida skulle sjunga ensamma och vi båda varit hostiga som fan före. Men det var kul det med i alla fall! :)
Nu är jag så trött så jag vet inte vad. Axlarna och nacken värker och rösten är hes. Har gått runt och sjungit i 7 timmar typ. Dagen har varit tung på många sätt, men ändå så himla bra!
Hoppas ni haft en fin lucia!

Kommentarer
Postat av: Francine

Ni var jätte duktiga!!!! :)

2011-12-15 @ 08:54:16
URL: http://francinee.blogg.se/
Postat av: Malin

Hihi taaaack finis!! :D Och NI DÅ, som ordnat allt detta!! :)

2011-12-15 @ 16:12:36
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0