12:e december

Slut, slut, slut. Idag har jag först varit till läkare igen, då jag snart har hostat i fem veckor. Sen var jag i skolan till lite över 5, hade först lektioner till 4 och efter genrep inför Lucia imorgon! Sen for jag och Francine till dansen direkt, sista träningen innan genrepet! Gick sådär, har ingen energi och så ont i nåt slags infekterat sår på mitt knä att jag inte ens kan sitta på det. Nu är jag hemma, ska plugga lite och snart fara tillbaks på kvällens andra danspass. Kommer hem lite över 10, och imorgon ska jag vara i skolan klockan 6. Behöver jag säga att jag längtar till jullovet? Men äh, ser ändå fram emot morgondagen verkligen, kommer nog bli himla kul! :)
Gammal bild på en glad mig, haha

Kommentarer
Postat av: emme

aaaw, är inte den från typ gran canaria elr har jag helt fel? xD skitsöt iaf :D

2011-12-12 @ 19:47:49
Postat av: Malin

Hahaha hmm tror denna är tagen typ i maj faktiskt! Men det skulle kunna va, får lite sån feeling av den på nåt sjukt sätt haha! :D Men tack vännen!! :'D du om nån är söt :D

2011-12-13 @ 18:45:30
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0