ONSDAG

Tjena! Har haft en helt okej onsdag! Dagens lärdom är helt klart att jag är sämst på allt som har med keramik att göra, haha ville bara skratta hela bildkonsten. Hade även den sjukaste håltimmen någonsin. Har ju nämnt mitt sår på knäet. Well, det är så sjukt jävla infekterat och förstört. Och idag sprack sårskorpan... och det var det vidrigaste jag varit med om. För er skull så ska jag nog inte gå in på detaljer, själv ville jag verkligen spy i alla fall. Satt på badrumsgolvet och skrek med tårarna rinnande, medan Ida försöka lugna mig, haha helt sjukt. Lär gå bra när 7 av 8 danser i morgondagens uppvisning innebär att jag måste stå på knäet. Fattar inte hur jag ska göra det, haha. Anyway, dagens sista timme spenderades med dans, vi har börjat öva inför julfesten nu! Ikväll har jag varit på genrep. Gick skit såklart. Ska strax iväg på nästa. Ååh orkar inte. Vill sova!!
Aja ha det fint hörni!
Haha sjukt skum bild från "dansstudion" i Englaaaand

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hejsan :)

fin blogg!

kolla gärna in min blogg också, där skriver jag om allt mellan himmel och jord.. och efter julen börjar jag med min photoshoot.. min lilla mini-modell karriär som kommer ta fart efter nyår.. du kan vinna spännande priser (läs mer på bloggen)

jag har en bra uppdatering!

skulle betyda allt om du ville kommentera, kolla osv :)

kram!! :)

2011-12-14 @ 22:32:57
URL: http://impossible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0