JULFEST

Tjenahej! Uppstigning 8 imorse, när alla andra var lediga. Så nice. Genrep med Lusse, garva åt den, rusa hem och käka. Kände mig såhär trött:
Celindas bild för övrigt, hehe.
Nu kom jag nyss hem för andra gången, varit på genrep med Handels. Så jävla skönt, skrattade som fan.
Nu ska jag strax börja välja lite smycken och skor och sånt där (Mammas kommentar igår: Malin, enda grejen du har ärvt från mig måste nog vara ditt TOTALA ointresse för skor!) Ingen aning om vad jag ska ta. Har ju så jävla många par också. Fast vänta, nä...
Aja, 3 är det Handels julfest, och 4 är det middag före Lusses börjar. :) Blir nog fint det här!  Ha en fin onsdag och en bra start på jullovet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0