It's like I've waited my whole life

Igår trotsade jag stormen och cyklade till Ida. Kvällen spenderades sen där med chillande, snackande och garvande med henne, Cia, Pernilla, Tazmin och Sara, nice! Sov hos Ida sen också.
Imorse klev jag upp halv 9, skulle iväg till Alandica på ett 4 timmars genrep inför ikväll. Är rätt trött men nu är jag 100 % övertygad om att det är värt att komma och titta ikväll! Så himla många duktiga dansare, sångare, skådesspelare och till och med filmmakare inblandade, så ni lär inte bli besvikna! Klockan 19.00 på Alandica är det, 2 euro i inträde! Haha fan vad jag känner mig reklamig. Jag tycker i alla fall att det ska bli skitkul, är så glad att jag inte vet vart jag ska ta vägen just nu haha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0