cause now I pay the price

Jahapp, då sa kroppen stopp då. Det är lite skit just nu. Hemma från skolan idag, kände mig så sjukt sliten imorse att jag höll på att dö bara av ansträngningen att gå ner för trappan. Dunderuppvisningen och alla träningar för den, Lucia, dans+skola, genrep, mer uppvisningar, gårdagens show, julfest, en till uppvisning på kommande och ett sångframträdande luciagruppen ska göra idag som jag har hand om, det har tagit på krafterna. Så idag ska jag försöka chilla, och FÖR EN GÅNGS SKULL bli frisk. Senare idag blir det då Nautical och sjunga lite med luciagruppen och ikväll uppvisning igen.
Anyway, ha en fin fredag hörni! :)

Kommentarer
Postat av: lisa

herregud kvinna, vad mycket du har att göra! Hade blivit helt slut om jag vore dig! förstår inte hur du klarar allt det där med sån förkylning i kroppen. hoppas du får vila ordentligt på jullovet, det behöver du! <3

2011-12-16 @ 17:07:02
URL: http://laiishaa.blogspot.com
Postat av: Malin

Åh min fina bonde, dina ord var verkligen bra att höra! Haha, bra Sverige där.. Men att, så himla skönt med lite medlidande , även om jag kanske inte har det så farligt jämfört med andra, men himla snäll är du iaf!! :D du har ju själv så mycket med all ridning och allt som medföljer med hästarna, och er julfest och allt! Men ja det ska jag absolut, du med hoppas jag då! :) <3

2011-12-16 @ 21:04:17
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0