3:e advent

Tjena! Sov 10 timmar inatt, vet inte när jag gjorde det senast, herregud vad skönt. Invigde denna söndag med att... just det, hosta så jag trodde bröstkorgen skulle spricka. Har börjat "väsa" i lungorna när jag andas djupt igen nu, fattar ingenting.
Annars har jag hunnit med en sväng via mormor&morfar idag, min mormor har varit så sjukt snäll och sytt mina dansgrejer! Sen var jag med Saine någon timme också. Ikväll har julbak stått på schemat och nu ska jag strax käka årets första lussebulle, aaah! :D
Annars så.. är jag helt trött bara av tanken på morgondagen. Kommer ha fullt upp från morgonen tills halv 11 på kvällen typ. Och så sörjer jag över att Paul McCartney spelade i Stockholm igår, och jag inte var där. Slutsålt. Jävla skit, dör av ångest. Hehe. Nu ska jag plugga, bye!

Paul McCartney, live, Anfield, Liverpool, "Let it be". Finns det nåt som gör detta ännu bättre? Jo, den lilla detaljen att jag var där! Lever gärna om den stunden om man säger så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0