15:10

Tjena! Igår efter mitt lilla feberryck kom Saine till mig och fick med mig ut, vilken var en jäkla tur då kvällen till slut blev riktigt trevlig ändå! Feeest hos Mange, haha. Tack för den kvällen i alla fall, kul hade jag.
Idag släpade jag mig upp efter alldeles för lite sömn, och for ut till stugan, antagligen sista gången i sommar. Och är det nåt som är säkert så är det att detta är vad jag behöver mest just nu. Har en jävlig förkylning påväg och mår lite allmänt skit, så nu ska jag bara vila upp mig här ute i ett dygn, imorgon kör vi igen med 4-5 timmars dansande. Uppvisningarna närmar sig, är så pepp! Blir jag sjukare kan jag ju dock skjuta mig, har nämligen ALLTID denna tur. Så nu blir det te, ingefära och c-vitamin i mängder!


Haha, Saines bild från när vi var till Stockholm förra veckan. Det var verkligen en av de roligaste Sverigeresorna jag nånsin gjort haha!

Kommentarer
Postat av: siri

åh tack så jättemycket malin :D och krya på dig!

2011-08-06 @ 20:12:31
URL: http://shal.blogg.se/
Postat av: Malin

:D Taack så mycket, ska jag verkligen försöka! :)

2011-08-07 @ 20:38:42
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0