Otursdag

Igår efter att jag skrivit senaste inlägget slängde jag mig i solstolen under en filt och somnade. Vaknade, satte mig upp, trodde huvudet skulle sprängas. Så lade mig ner och somnade igen. Käkade middag, kastade mig sen ner i sängen. Och somnade. Gick upp och käkade lite kräftor och chillade, sen stupade jag i säng igen. Och somnade. Har haft piggare dagar så att säga!
Idag har varit den fetaste otursdagen i mitt liv tror jag. Ville bara förbanna allt. Herregud vad arg jag varit. Började med att jag var skitstressad och måste ta mig in till stan från stugan, för att inte missa två av de viktigaste danslektionerna. Står i ösregn i 45 minuter och väntar på den försenade bussen. Och när den väl kommer, kör den förbi. Utan att plocka upp mig. Så får stressa in till stan med mormors bil, trodde jag skulle dö av ilska på den satans busschauffören haha. När jag väl kom till stan hade jag redan missat en och en halvtimme av tvåtimmarsträningen. Hann i alla fall vara där en stund och lära mig den sista dansen till Kulturnatten. Sen cyklade jag till Janina, förbannad på livet. När jag nästan var framme insåg jag att jag tappat min mobil. Så får cykla tillbaks hela vägen och leta. När jag sen väl kom till Janina och skulle sy en av mina danskjolar sket sig såklart allt också. Tyget räckte inte, sydde fel, tråden for iväg, grejer flög i golvet. Slutade med att jag var så nära att gråta att jag bara satt och stirrade i väggen.
Som tur är fanns i alla fall fina Janina där och hjälpte mig, så tack!
Ikväll har jag dansat heeela kvällen, vilket lyfte mitt humör enormt! Så nu är jag hyfsat glad igen, hehe.
Såhär har jag känt mig största delen av idag, och jag vet att min hand ser tjock ut haha :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; taack finis :')

jag verkligen hatar det! DITT hår är verkligen mitt drömhår, tro mig! Skulle typ göra allt för att ha det <3

2011-08-09 @ 13:32:31
URL: http://laiishaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0