What

Alltså.... Hahahaha. Jag är så jävla slut! Vet inte vart jag ska ta vägen. Ska skaffa fram nåt ätbart (och jävligt gott) och sen kasta mig i sängen med massa avsnitt OTH fort som fan, är ju fan inte kapabel till nåt annat. Vid middagen pekade jag inte bara en utan kanske tre gånger på osten och bara "kan jag få mjölken?" och när mamma bara "eh, vad menar du?" så bara "men kan jag få mjölken!!" Sen frågade jag två gånger, under själva middagen, om jag kanske kunde baka muffins till middag.... men alltså VA. Och nu sitter jag i min ensamhet och verkligen skrattar ihjäl mig åt massa skitkonstiga saker. Jag tror jag borde avsluta det här inlägget. Nu. Tack o hej!
Alltså, är det nån bild som får mig på bra humör, är det den här! Mina underbara danstjejer, + allmänt skitkonstig bild, hahaha! Är det nåt som beskriver mig just nu är det fan denna bild, totalt cp. (hoppas verkligen ingen tror det där är seriösa dansrörelser, haha) Förresten, fan vad ofta jag nämnde ordet "bild".

Kommentarer
Postat av: Ella

Haha underbar bild! :)

Och jag känner igen mig!!! :') helt galet. puss på dig malin :)

2011-08-25 @ 19:05:05
Postat av: Francine

haha! vår grupp i ett nötskal ;)

2011-08-26 @ 07:58:54
URL: http://francinee.blogg.se/
Postat av: Malin

E: Haha meeenar det, älskar den! :) HAHA, vilken lättnad att jag inte är den enda! Så jävla stöört haha :') PUSS finis!

F: HAHAHA, kunde inte sagt det bättre själv! ;D

2011-08-28 @ 10:18:55
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0