Nu jävlar

Ikväll var jag som sagt till musikinstitutet, blir samma danstider som förra året! Är så taggad på att verkligen satsa på det här med dansen nu. Nu fan ska jag ha lite jävlar anamma (stavning?) i mig och inte vara så jävla trött på danslektionerna. Jag ska ta i med allt vad jag har, varje rörelse vid den där stången ska jag anstränga mig i! I alla fall försöka, haha.
Efter ÅMI var jag med Saine en stund, trevligt. Nu sitter jag mest och chillar. Borde väl försöka sova snart då jag kickstartar med full dag från 8-4 utan en enda håltimme imorgon med bl.a lång matte och finska på schemat, TAGGA!!
Sommar, sol, England. Vad livet var underbart en gång i tiden! Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0