Bilder från igårkväll

Åh fan. Vad hände med sommarlovet? Har fortfarande hjärnan inställd på nåt i stil med "ååh vad skönt att snart få vara ledig, det behöver jag!" Och nu är ledigheten slut? VA? Ångesten dödar mig, seriöst.
Aja, gårdagskvällen var riktigt fin! Var med fina vänner, satt i hamnen, blev bortskrämd av svanar, gick runt. Lade oss ner på vägen, tittade på stjärnorna samtidigt som Strawberry Fields spelades från Röster för Östersjön. Det var nästan ett sånt där "jag älskar livet-moment".
Igår gick jag och lade mig alldeles för sent och idag klev jag upp alldeles för tidigt, idag fyller nämligen min pappa år! Min fina, underbara, helstörda pappa. Så grattis till honom! :)
Nu ska jag städa hela mitt rum, har inte dammsugit sen före jag for till England... Vad i helvete. Sen blir det lååång dusch. Vi hörs!
Haha skum bild från London, allt för att hedra far min!

Kommentarer
Postat av: hanna

hoppas du hälsa ett stort grattis till han från mej ;D och tack för en trevlig kväll, behövdes verkligen ! :) <3

2011-08-14 @ 11:43:06
Postat av: janina

du är fin malin!

2011-08-14 @ 12:28:46
URL: http://janinaw.blogg.se/
Postat av: Malin

H: Haha ohyes I did! ;D Tack sj gulle, jooodu! :)) <3

Janina: Du med vännen!

2011-08-14 @ 14:37:28
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0