Tjena!

Har hål och eftersom att jag är så lyckligt lottad att jag bor typ 2 minuter från skolan så sitter jag hemma och chillar för tillfället. Ska nog ta och sova, vart lite för lite av det inatt igen haha. Om en timme ska jag tillbaks till skolan, enbart för att ha en infotimme. Sjukt värt måste jag säga!
Efter skolan blir det hem och käka och sen ska jag dansa heeeela kvällen! Under-fucking-bart. Kommer dock dö, minns förra året när ÅMIdansen körde igång igen efter sommarlovet. Kunde inte gå normalt (eller röra mig över huvudtaget) på en vecka. Så om jag glömmer att stretcha ikväll ÄR JAG KÖRD! Aja vi ha det fint hörni! :)

Kommentarer
Postat av: emme

då vet jag vart jag ska gå om jag har tråkigt på nån håltimme... hähä ;)

2011-08-17 @ 16:01:58
Postat av: Malin

Hahahah, du är så välkommen! :D

2011-08-17 @ 21:05:31
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: Sandra<3

Du har jätte fin blogg ;) <3 <3

2011-08-18 @ 14:22:44
URL: http://Http://Sandramissul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0