I'm on the right track baby

Igår var en av de mest ansträngande dagarna jag varit med om tror jag. Och så kommer det fortsätta. MEN, trots att jag var helt, fullkomligt slut när jag kom hem igår var jag samtidigt lyckligare än jag varit på så jäkla länge! Sjukt vad glad jag var!
Dagen bestod i alla fall av skola 8-4, powerwalk från Strandnäs mitt i, 1 och 1 halv timmes dansande, snabbt hem och käka och plugga som en jävla dåre, för att sen fara tillbaks till dansskolan och träna ytterligare 1 och 1 halv timme. Tungt, men som sagt, dansen gör mitt liv underbart. Bestämde mig för att höra om jag fick dansa i en till grupp nämligen och igår insåg jag att, trots min oro över hur fan jag skulle orka med allt riktigt, så var det så jävla rätt! Idag hade jag full dag 8-4, börjar dock vänja mig nu.. Har två prov på torsdag by the way, när vi ändå är inne på såhär trevliga ämnen! TAGGA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0