Håltimme

Tjena! Har hål så sitter hemma och chillar bara. Börjar inse att mina onsdagar är rätt nice de med, fast de är 8-halv 4. Bild, svenska, IT, hål, infotimme. På ITn övade vi inför provet imorgon, haha har sjukt lite uppfattning men nog ska det väl gå bra, får man hoppas.. Och inte har jag nåt svenskahäfte kvar från nian heller, så kan inte öva till grammatikprovet imorgon, tryggt. Aja, just nu vill jag bara dansa! Haha, när vill jag inte.. Det blir det i alla fall en del av ikväll, 3 timmar ska jag träna.
Förresten så kom min familj hem idag! De har varit i Norge i över en vecka, så jag har fått klara mig själv här hemma. Rätt skönt har det varit men nog ska det bli nice att slippa handla och laga mat varje dag nu också hehe, och viktigast av allt, har ju saknat dem!
Rockoffveckan, jessus vad jag skulle vilja leva om den :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

najs bild!

2011-08-24 @ 15:23:44
Postat av: Malin

Taack så himla mycket du! :)

2011-08-25 @ 14:17:06
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0