Forget your reasons to cry, and remember your reasons to smile

Är så lycklig över att vintern är över att jag skulle kunna dansa ett varv runt jorden. Spelar ingen roll om det börjar snöa igen, det smälter ändå direkt, för det är fucking vår!! Underbart.
Hur som helst, for till Hammarland igår och umgicks med Emelie och Fredric. Käkade som aldrig förr, kollade filmer och bara chillade och snackade. Skönt som fan. Step up var en av filmerna vi kikade (vet, skäms över att jag inte sett dem förut), och älskade såklart den! Är lite rädd för att se såna där filmer. Gör mig bara mer och mer övertygad om att jag måste fortsätta med dansen i mitt liv. Men man kan ju inte jobba som det... Eller visst man kan. Men... ååh.
Idag for jag hem vid 2, träffade Saine på stan. Efter en stund stack vi till Viktor och umgicks med honom och Jacke. Slutligen måste Saine fara och då gick jag ut och gick med V&J också, vad härligt det var när solen sken. :')
Så min helg har börjat prima!
Hoppas er också har gjort det, vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0