Dreams

Heej, sjukt vad skönt med helg! Idag lämnade jag in ansökan till skolor efter högstadiet. Siktar på Lusse, men blev plötsligt rädd, för tänk om NÅGOT failar. Vad gör man då? Haha äh, orkar inte nojja. Orkar inte heller riktigt tänka på de tre gymnasieåren man har framför sig. Går istället runt och funderar över vad som händer efteråt. Tänk egentligen, tre år kvar på den här ön, sen far man! Men vart? Har så jävla mycket drömmar. Vill resa jorden runt, jobba, utbilda sig till sitt drömyrke, dansa, flytta långt bort, komma in på en dansskola, uppträda på Broadway...... Och där gick drömmarna lite överstyr kanske. :') Menmen, där har ni en liten del av mina tankar i alla fall.

Annars då. Trotsade stormen och for till Saine igår kväll, sov som sagt där sen. HAHA, vi låg uppe lite för länge och snackade, och herregud. Herregud, vad vi snackade. Lättnadens natt! Kallar vi den. Hehe, sjukt var det.
Idag fick vi börja nio istället för åtta, LYCKA. Dagen har varit helt okej annars också. Fick gå hem vid halv två redan dessutom, awesome. Nu sitter jag och väntar på Saine, Viktor och Jacke och ikväll far jag ut till Emelie och Fredric. :) G r e a t.
Ha en finfin fredag! Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0