Mobilbilder

Tjaaa! Deprimerande väder idag, fyhelvete. Gjorde ju dock min dag lite när jag klev ut ur dansskolan ikväll och solen plötsligt sken! Aaah, underbart.
Förövrigt så har dagen sugit ganska förbannat mycket. Jaja, Saine och jag håller oss vid liv genom att bara vara lika onormala som vanligt. :) Hälsning till framtiden, herregud alltså... Och HELP-lektionen var ju i en klass för sig. De blir verkligen bara sjukare och sjukare, de lektionerna. :')
Efter skolan var jag snabbt med Saine, Jacke och Viktor, och sen har jag också dansat i nästan 3 timmar. Energinivå: 0. Gick verkligen apa. Aja, får vara så ibland! Nu borde jag plugga lite.. Förresten kul att vi i fredags skrev ett matteprov, imorgon har vi ett 3 timmar långt (!!) mattetest, och snart är det provperiod, med ytterligare ett matteprov bl.a. KUL.
Wellwelllll, vi hörs hörni! :)
Åttan, sjuan, sjuan. Haha, tog en titt i arkivet.... Detta är ändå mycket milda bilder jämfört med vissa andra... Alltså, ta bort sjuan ur mitt liv och jag är nöjd. :) Fulare unge har jag aldrig skådat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0