Trevliga grejer

Tjo! Alltså, det är ganska svårt att må dåligt när vädret fortsätter vara såhär underbart och sommaren bara kommer närmare och närmare. :') Så med mig är det nog helt okej!
Nåt negativt är väl skolan, som idag kändes helt sjukt lång. Och på det så var jag även så sjukt trött att jag inte visste vad jag skulle göra. En rast slirade det dock till lite i huvudet på mig och Saine, HAHAHA, rebellernas tid är nu!
Efter skolan stack jag till Ida, låg på hennes balkong och käkade glass, solade och snackade. Underbart!
Sen for jag ner till Ziczac för att prova kläder inför en modevisning som jag och flera till ska vara med i på lördag.
Nu sitter jag ute i solen (på vår nybyggda terass, wohoo) och solar lite till. Awesome.

Haha, fick så fullt upp, så det dröjde nästan två timmar innan jag hann publicera detta, hehe, så det är förklaringen till varför jag är inomhus på bilderna nedan. :b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0