Ääeh

Tjo! Det går vettlöst dåligt att läsa på finskan... Varför satte jag på datorfan när jag kom hem igen, varför?
Aja, dansen tidigare ikväll var i alla fall underbar, blir så jävla lycklig av det bara. Så jävla lycklig.
Haha, förresten, jag råkar inte ofta ut för att göra illa mig fysiskt. Har aldrig brutit något eller så. Dock är mina fingrar och tår så jävla utsatta, det är som att jag slår dem överallt, hela tiden! Senast ikväll drämde jag igen garderobsdörren och råkade få mitt ringfinger emellan...... Alltså, smärtan............. Hyperventilerade, asgarvade och bokstavligen studsade omkring i rummet i en minut typ. Hoho.
Nu SKA jag fan ta mig i kragen och läsa om de jävla konditionalis och partitiv pluralis-böjningarna i det kära finska språket. Wo fucking ho.
Hejs!

Kommentarer
Postat av: Kevin

Jag säger bara en sak... AAJ! :D

2011-04-26 @ 22:28:56
URL: http://kevoo.blogg.se/
Postat av: Malin

Hahahaha, jodu jag säger SAMMA SAK!! :D

2011-04-27 @ 21:21:38
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0