AWESOME

Heeej! Fyfan vad jag älskar våren, kan inte förstå att vintern är över! Det är så underbart att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Att bara kunna sitta ute på rasterna och sola, det är ju helt amazing! Så dagen har räddats tack vare vädret (och lunchen!!). Efter skolan var jag med 3 fina tjejer vid namn Janina, Saine och Ida. Vi käkade fudge och bara snackade. :) Sen cyklade jag iväg på dans (kunde fara utan vantar och ändå inte frysa, JAG ÄR SÅ LYCKLIG) Träningen var nice men gick inte så bra på grund av att jag hade ont överallt i princip.
Nu är jag nyss hemkommen därifrån och nu ska jag ta och duscha+käka middag. Sen ska jag ta en promenad, tänker FAN inte slösa bort hela den här kvällen vid datorn. Bara 9/10 av den. Hehe. Skulle nämligen vilja ladda upp någon liten bildbomb, var ju ett jävla tag sen. Men vi får se! Gotta go, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0