17:52

Tjaa! Underbart väder idag igen, lycklig man blir! Denna söndag har jag hunnit med att träffa Saine, storstäda mitt rum (behövdes!), och gå ut och gå med ny härlig musik i iPoden. Underbart. Dock var städningen mindre underbar. Haha, stod på balkongen och dammade av mitt täcke, och så drämmer jag ner pekpingret rakt i balkongräcket, och HELVETES FANSKAP vad ont det tog! Dålig som jag är på att bita ihop mot smärtan, så hoppade jag runt och gapskrattade/snyftade av smärta ett tag istället, hoppas ingen granne såg mig. :)
Nu håller jag på och möblerar om rummet och det går rakt åt skogen så får antagligen ställa tillbaks allt där det var från början. Kul.
Förresten, såg filmen Fame igår. Gryyym film, och nu blev mina drömmar plötsligt ännu mer specifierade: (kan man säga så?) Performing Arts School, det är där jag vill gå. :') 
Hur som helst, ikväll ska jag och kolla på Revyn som bl.a Saine och några dundertjejer medverkar i, med Ida och Janina. Blir nog fint det! :)
Vi höööörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0