Söndagkväll

Var på revyn Hördududu ikväll som sagt, i sällskap av Ida och Janina. :) Och vad jag skrattade! Så kul när folk driver med Åland, haha. Alla var så sjukt duktiga, galet bra jobbat ni dunderdansare och Saine, och du måste fan bli skådespelare! :)
Nu sitter jag och chillar, är allmänt irriterad över hur fail mitt rum är, men annars glad. Ska ta och kasta mig in bland mina random-placerade möbler och kolla one tree hill strax i alla fall. Måndag imorgon, skjut mig.
Helt jävla sjukt hur mycket jag vill ha sportlovet igen!

Kommentarer
Postat av: Saine

Taaack gulle! <3 Och det kan du ge dig fan på att jag ska bli! :'))

2011-04-10 @ 21:45:32
URL: http://saine.blogg.se/
Postat av: emme

men var fan har jag handen? :O ser ut som att jag sticker in den i huvudet :S xD wtf? :D

2011-04-11 @ 15:59:42
Postat av: Malin

Saine: Hihi :D yees, make me proud son!! <3

Emme: HAHAHAHAHHA! Hade jag inte tänkt på tidigare, men ser faktiskt rätt kul ut :'D Hahaha!

2011-04-11 @ 18:50:38
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0