Thumbs up

Förlåt för usel aktivitet här, har haft fullt upp med att njuta av lovet. (:
Gårdagen var bra. Eller först tvingades vi ju spendera ett antal timmar i skolan, vilket sög, men efter den stack jag och Saine till stan, köpte massa godis och sen tillbringades kvällen hos Viktor med honom, Saine och Jacke. Trevlig kväll, som bl.a innehöll vilt (och då menar jag VILT) dansande med Saine inne i Viktors rum medan han och Jacke var och köpte glass, käkande av glassen samtidigt som vi funderade så jävla hårt över vad pappans dotter heter i den där SAS-reklamen, och även lite "små grodorna".
Så det var en skrattfylld kväll. :')
Idag vaknade jag hos Saine, efter att ha sovit i tolv timmar. Vi stekte plättar till frukost, badade bastu och satt ute och solade. Sen for jag ut till mormor och morfars stuga för första gången i år och åt middag där, och nu ikväll har jag grillat med jäkligt trevligt sällskap. Så mitt påsklov har verkligen börjat pretty good, hoppas ert med har det! :)
Två bilder på mej och min lilla finis från i torsdags
.. och en av Saras bilder från ikväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0