Pluggar, dansar, solar

Tjo! Idag har jag massa saker att fixa känns det som. Finskaprov närmar sig och jag fattar inte ett skit, massa digibildsuppgifter som måste lämnas in, nya bilder måste tas, en dans måste komponeras färdigt och massa andra saker som måste grejas.
Komponerandet går i alla fall bra, blir helt lycklig när man för en gångs skull får det att stämma, rörelserna bara dyker upp i skallen och det blir bra med musiken, aaaah jag dör!
Men nu ska jag bege mig tillbaks till balkongen och solstolen där, för att fortsätta plugga finska... Senare idag skulle jag eventuellt träffa mina kära lembötepolare, Saine och Emma P. :)
Hörs later

Kommentarer
Postat av: Sara

sv: tack så mycket :D

2011-04-25 @ 14:06:28
URL: http://sarrasjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0