Jävla solfjäder

Visst, jag har många gånger i mitt liv upptäckt grejer jag är dålig på. Till och med riktigt jävla dålig på. Men aldrig har jag känt mig så totalt, värdelöst usel som ikväll när jag skulle hantera en solfjäder i en dans. Alltså. Det gick ju inte. Haha, och det + en kjol som inte sitter sådär överdrivet bra + ETT PAR TÅSPETSSKOR, det har gjort en tidigare rätt så lätt dans till en mardröm. Haha, jag klarar den ju inte längre!! Så nu satan mina vänner, nu blir det hårdträning.

Annars då. Skriver som alla andra, känns ju lite bittert att gå i skolan imorgon när så många andra fått lov redan. Menmen. Påsklovet är i alla fall sjukt behövligt, usch vad jag ska sova.♥




Kommentarer
Postat av: Ella

hahaha, fy satan. Det var ju helt omöjligt, ingenting gick ju att göra rätt :D det blev för många moment, allt krocka i hjärnan. Men VI SKA FIXA DET!!! :)

2011-04-21 @ 16:21:45
Postat av: Malin

Haha JAG MENAR DET! :'D Alltså, gav ju bara upp, det var helt jävla hopplöst haha... Men JA FÖR FAN, ATT VI SKA!!! :D Tack för peppen Ella, behövde den :')

2011-04-22 @ 23:19:08
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0