21:22

Hejsanhej. Dansen var som dans brukar vara: Det som lyser upp mitt liv. Dock var jag så sinnessjukt trött att det inte gick så prima hela tiden. Förstår inte riktigt hur jag tänkte när jag inte valde att somna förrän halv 2 igårkväll.
Anyway, är ganska stressad helt allmänt just nu. Massa småsaker som ligger och gnager, dansuppvisningar, sommarjobb, fixa pass och skattekort och skit och massa sånt. Och snart börjar provperioden.... Aja, det är ju den sista i grundskolan, så HÅLL UT!
För tillfället sitter jag och lyssnar på låtar från 2 totalt underbara musikaler, Lion King och The Phantom of the Opera, och herregud vad jag ryser! Alltså, skrattar typ för att jag inte vet vart jag ska ta vägen bara för att det är så äckligt jävla bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åååh! haha, jag fick gåshud bara av att se bilderna! :D <3

2011-04-18 @ 21:44:29
Postat av: Malin

Det var du Emelie som skrev det där va? Haha :D

Men jaaa, haha så käkla fint, och så jäkla gryyyyymt!! :D <3

2011-04-19 @ 13:28:38
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: emme

oj! hahaha! jo d va jag xD haha! "käkla" ;) xD

2011-04-19 @ 17:57:24
Postat av: Malin

Hahaha tänkte det ja! ;D HAHAHAHAH wups, slintarn här! :''D

2011-04-19 @ 19:43:53
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0