Ibland undrar man ju...




Ja, sådär har jag då känt mej idag...

Hallåå! Helt jävla galet hur lost jag har varit idag. Helt yr i skallen, säger helt fel grejer, fattar inget. På hkn var det extremt. Kallade vår lärare Monica för Lotta åtminstone fem gånger,  köttgrytan döpte jag om till kyckling 3 gånger, jag glömde hacka massa grejer, "stekte" grönsaker i hundra år utan att ha satt på plattan.... Alltså VA? Satt nån droger i min frukost eller? Haha.
Annars var dagen bra men jobbig. Har aldrig stressat så mycket som jag gjorde på hkn, ååh vad jobbigt det var. Kinsesikt stod på menyn iallafall, blev sådär. Vi skulle käka med pinnar, det gick.. åt helvete. :)

Annars då.. Dansen igår var den jobbigaste jag har varit med om på länge. Var övertygad om att jag aldrig tidigare i mitt liv varit så FREAKING trött, slutkörd, utmattad. Ville bara lägga mej ner och dö.
Men underbar var den ändå! Men shit, våra nya balettdanser lär bli en jävla utmaning.. Hoooooh. Men älskar när man har nåt jobbigt framför sig på dansen, för då blir det så härligt om man sen klarar av det bra. :)

Nu sitter jag och försöker plugga så gott det går... Prov imorgon. Men snart blir det en välbehövlig paus i pluggandet för lite daaaans. Längtar. 

Så det var det! Pussss


Kommentarer
Postat av: emme

jag kan lära dig äta me pinnar! ;D xD

2010-09-30 @ 17:28:43
Postat av: Malin

Hahaha, wohoo! Det låter fint! ;D

2010-10-01 @ 16:09:28
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0