Written in the stars

Jaaa, äntligen en sån där YES-låt! Älskar'n :D
Tinie Tempah ft. Eric Turner


Tjaa! Igår stressade jag först sönder mej själv, haha länge sen jag varit så freaking slut i huvudet av stress, haha! Men hann i tid till filmvisningen iallafall! Väl där träffade jag Fredric och Janina, och vi gick och satte oss med Saine och Johan.
Filmen var hur som helst grymt bra gjord! Jäkligt coolt att ungdomar kan åstadkomma såna här grejer alltså! Så bra jobbat alla, verkligen! :) Och Saine och Johan var så gulliga. :')
Efter det var jag runt lite hit och dit med Hanna och Janina. Kvällen vart inte riktigt som planerat... Men hade trevligt iallafall! :)
Nu har jag nyss gått upp. Härligt att få sova tills man vaknar av sig själv och inte av nån förbannad väckarklocka.
Nu ska jag väl göra nåt, gå ut och gå känns lockande. Senare skulle jag nog träffa Saine och Johan. :)

Förövrigt är jag grymt glad över att dunderdansen börjar snart igen, fuuuuck vad härligt det ska bli!




Kommentarer
Postat av: jyrkkääää

jag har värsta blåmärke på skulderbladet från när jag föll igår xD fail :)

2010-09-18 @ 12:09:23
Postat av: Malin

Hahahahahhah! Herregud, aaj! Såg rätt läskigt ut, men var ju så jäävla kul också, haha! xD

2010-09-18 @ 12:49:20
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0