Två bitchar i ett rum

HÄJ. Har kommit fram till en sak. Min blogg är inte vad den har varit. Jag menar, förra året var det bildbomber hela jävla tiden, musik, kläder och grejer. Nu bara, "hej, idag har jag blablabla, hejdå". Vilket känns lite jobbigt. Ska verkligen försöka återuppta lite av det gamla, iallafall ladda upp mer bilder. Var ju faktiskt ut och fotade både igår och förra helgen!

Annars har jag inte gjort så mycket. (haha nu kommer det igen, vad-jag-har-gjort-snacket) Var ute och fixade och trixade med kameran, käkade kräftor första gången i år (HAHA, i september!) och snackade resor med päronen. GILLART!! Pratade en hel del om språkresor också. Har planerat åka på det sen i våras typ, och det verkar faktiskt som att det blir av nästa sommar! Först var Malta drömmen, men nu verkar det mer luta åt England. Vilket jag inte har nåt emot, jessus, jag älskar ju Storbritannien!♥ Tänk att fara iväg, bo hos en engelsk familj, snacka engelska som faan, dansa, ha uppvisning, uppleva England.... Aaah, jag dör. Men INGET är ju bestämt än, så får se hur det blir. Gillar förövrigt mina föräldrars vänliga kommentarer igår:

Jag:- Men hallå, tänk om jag hamnar hos värsta bitchen då?! (på språkresa) Pappa: - Jaa? Då blir det ju två bitchar i ett rum.

Mamma: Jag är nog den enda vanliga i den här familjen. Ni andra är ju lite.... Random.

Haha jajja, nu ska jag ta och pallra mej ut och nörda lite mer med kameran. Ikväll kommer jag heeeem! Civilisation♥ Haha.


Kommentarer
Postat av: janina

haha, din pappa är så jävla skön :D

2010-09-05 @ 12:58:59
URL: http://janinaw.blogg.se/
Postat av: emme

åååh!! jag vill kma meee!!! :D :D xD

2010-09-05 @ 14:49:21
Postat av: Edvin

england: regn, fish n´ chips och inne sittande/gaming

2010-09-05 @ 20:31:14
Postat av: Malin

Janina: Hahah, han har sina stunder ;)

Emme: Hihi gör deeeet! :D :D :D

Edvin: Haha, eller hur! Har du ens varit i england? ;b

2010-09-05 @ 21:18:33
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: edvin

oh hell no men de eså de ska vara

2010-09-06 @ 15:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0