Tjo

Var ut och cyklade i 50 minuter idag, skönt som fan. Rensade hjärnan och tränade benen, fin kombo! :)
Efter en lång dusch placerade jag mej i soffan med fysikboken.... Övergav den ganska snabbt. Måste göra ett nytt försök nu, för provet måste gå bra. Sjukt att det är nu man går i nian, nu det måste gå bra, nu man inte får en till chans. Hjälp. Sen så har jag en ny solotidning som är grymt mer lockande, ajaj. Inte bra detta.
Men ja, som ni hör så kör jag på mysig hemmakväll (eller okej, fysiken är ju inte mysig) ikväll. Vilar upp mej efter skitveckan. Annars, så längtar jag redan till nästa helg, tror den blir braaa. :)
Men jo, det var vad jag hade att meddela. Eller förresten, just det! Imorn är det ett halvår sen randomdagen. Saines och min nationaldag, haha! Så det ska firas med nåt... random antar jag! :D
Men HAHAHHAHAHAHHA, DÖR av garv när jag kollar bilderna från den dagen! Jessus.
Här några, dock absolut inte dom jag garvar åt, dom får ni nog tyvärr aldrig se, hahaaahahaha





haha, hej drogmissbrukare! (jag alltså)

Kommentarer
Postat av: Saine

TA BOOOOOOOOOOOORT DEN MITTERSTA BILDEN FÖR MALIN ANNARS SKA JAG FAAAAN LÄGGA UPP DEN FULASTE OCH HEMSKASTE BILDEN JAG HAR PÅ DIG. Nu vet du, puss :) <3

2010-09-25 @ 22:10:06
URL: http://saine.blogg.se/
Postat av: Malin

Hahaha, alltså du hade ju till och med redigerat den i våras? :P Men okej, den är borta, nu kan ju du ta och ta bort bilden på mej från rock off också! :D puss <3

2010-09-25 @ 22:40:37
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: Edvin

SE PÅ MIN BLOGG FÖR JAG VILL HA LÄSARE

2010-09-25 @ 22:42:44
URL: http://3dmull0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0