Tisdag, 15/9

Dagens/nya grejer: Två ringar, ett halsband, en tröja och en halsduk. :)
 
 

Idag var en ganska... jävla vanlig dag. KUL!! Hände nog inget speciellt. Tisdagar är iallafall chill i skolan så.
Efter den stack jag med Malin D, Saine och Ida och hämtade ut skolfotona. Oj oj... Haha, skriver mer om det sen.
Efter det fick Saine och jag lite fail. Vi skulle till gymet men det vart inte av iallafall sen, vilket var synd då jag är pepp som fan idag! Vill bara träna, dansa, stretcha, göra vad som helst! Aaaah.
Men vi hade det nog trevligt ändå. :) Onormala/mentalsjuka som vi är.
Ikväll finns inga planer. Tänkte fara ut och cykla eller nåt men vädret vart jobbigt. Får väl se.
Imorn har vi "Välj sjön - dag" = frukost på Birka, besök till dom där sjöfartsskolorna osv... Hehe, får väl se hur det blir.
Nu ska jag ta foto på klassfotona! Kommer upp här sen. :)
puss


Kommentarer
Postat av: emme

L O V E the ring!! :O :D

2010-09-14 @ 19:49:07
Postat av: Malin

Wiiih, jag med :D :D

2010-09-14 @ 19:58:52
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0