@ Stugan.

Hallå. Sitter uppe på mitt kära "internetberg" på stugan igen. Shit pommes frites, har inte varit här sen sommarlovet, nån gång i början av augusti. Har lite enrom sommarsaknad. Det är sig inte riktigt likt här. Eller visst, solen skiner och så, men temperaturen har sjunkit med minst 10 grader och jag har jacka på mig inomhus, hoho. Hursomhelst, blir väl bara chillande nu då. Far ut och går/springer en runda sen säkert, och så ska jag FOTA! Måste börja på mitt digibildsprojekt. Hihi, känner faktiskt peppen till det lite.

Men nu är jag hungrig som faan, så ska väl göra nåt åt det. Skriver senare igen, och sorry för brist på normala bilder nu men är på brorsans dator. Min egen har nämligen ca 15 minuters batteritid, haha! Men somsagt, vi hörs! Puss

Jus nu, galet somrig oc orisig! Haha.

 


Kommentarer
Postat av: Sara

sv: tack, va snällt :D

2010-09-05 @ 11:51:06
URL: http://sarrasjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0