Skolfoto

Tjo! Skolfoto var det idag då, och det märktes sannerligen (haha fan vilket fult ord) på niorna! Alla gick runt i helt weird utsyrslar och såg allmänt jätteroliga ut. Haha. Vår klass hade galna kemister som tema, vilket innebar labbrock, glasögon, helt jättetuperat hår, sotiga kinder och massa provrör i händerna + lite halvgalna miner. Hoho, hoppas det blev bra! Lite pics som vi tog på rasterna kommer senare, hade inte min egen kamera med så får väl sno av andra, heh.
Gick runt helt jävla svart i facet + världens största rishår resten av dagen, mmmmmm. Haha, men skitsamma. På hkn failade allt stort, eller jag vart så förbannat trött. Men maten vart god iallafall. :) Och engelskan var ju grym, haha jag kan inte annat än älska min klass! Klockren kommentar efter klockren kommentar typ, jessus vad jag skrattade!
Efter skolan var jag med sötaste Ida, vi fixade på lite, och som sagt, snart får ni veta vad det är! :) Sen for jag på dans, som förövrigt var underbart. ♥
Och resten av kvällen spenderades med min finaste Saine. Vi var ut och fotade massor, bilder kommer kan jag lova! Men nu är det oc som kallar (ja, jag är fast) och sen sovaa.
Puss!


Haha, fräsig bild från ikväll. Ehhhhrrrrmmmm... Inte så där galet seriöst nej. Mer får ni se senare.. Hoho.




Kommentarer
Postat av: Ida

hahaha jag gillar bilden! ;) liknar ju nästan mina flashar shorts ;D

puss <3

2010-09-02 @ 22:03:19
URL: http://idawiklof.blogg.se/
Postat av: Malin

Hahaha, det gör inte jaaaag ;D Hahaha nämen faktiskt lite ;b Tss ;D Puss! <3

2010-09-03 @ 12:29:28
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0