ONSDAG

Tjoo! Idag var för en gångs skull rätt chill skulle jag nästan säga. Gympan med, var ut till Baltic igen. Kickbollen var faktiskt rätt kul, men man fick ju springa så saaatans haha!
Efter skolan var Saine och jag till Svarta Katten och fikade, underbaaart. Sen ner till stan snabbt, köpte nagellack och lite sånt. Efter det drog vi till Chaplin (stavning?) där Simon och Sami var, vi kollade på bloopers från deras film, HAHA, vad jag skrattade!
Nu sitter jag och stressar ihjäl mej. Historian går sådär om jag ska vara ärlig, hehe. Känns som att jag inte kan ett skit om Stalin, Hitler och alla dom där jävlarna...
Men nu skiter vi i det, och ägnar kvällen åt världens underbaraste istället: DANS! :D Det är precis vad jag behöver nu. Känns som att jag skrev så för en vecka sen också. Haha, vetefan. Men iallafall, det tycker jag om. :)
Så jo, vi hörs imorn!


 
vill ha tillbakaaaaa 


Kommentarer
Postat av: EDvin

Your argument is invalid. du älskar den. http://blolpics.com/27115 when it doesn't make any sense at all

2010-09-29 @ 20:50:30
Postat av: Malin

hahhaaha, ganska random jo

2010-09-30 @ 14:52:15
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0