igår&idag



, tog lite bilder som vi egentligen skulle ha till Saines blogg, men som hon inte laddade upp. :) Eh på översta bilderna sa vi typ "okej, se stekig som fan ut! och... se skiträdd ut!" Haha!

Igårkväll kom Saine till mej, vi käkade middag och kollade i mitt gamla fotoalbum. Hitta nån som var fetare än mej då den var nyfödd och jag ger 1 miljon euro till den. Haha, vad vi skrattade!
Sen fick vi brist på liv så vi stack till select, träffade lite folk. Sen efter ett tag for Saine och jag hem till mej igen, och snart kom även Viktor och Jacke dit. Vi chillade, snackade och garvade, trevligt!
Idag har jag och Saine varit ner till stan en snabbis och en varit hemma hos henne, kollat i hennes gamla fotoalbum och bakat äppelpaj. Myyys. :)
Nu har jag städat hela mitt fucking rum! Dammat, dammsugit, röjt upp, bytt sängkläder. Fan vad skönt det känns nu, älskar när det är nystädat och fräscht.
Nu ska jag nog ut och cykla eller nåt, vill röra på mej iallafall. Sen blir det dusch, middag och chill ikväll tror jag. Lär inte orka hitta på nåt, hehe.
Men då kommer det nog upp lite fler inlägg istället, så vi hörs snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0