Hachi

 

Såg filmen Hachi / Hachiko (står olika överallt?) med Ida ikväll. Den var... grym. Så otroligt fin, och så otroligt sorglig. Har aldrig i mitt liv gråtit på mycket till en film, shittt. Ida och jag satt och storlipade hur länge som helst, haha. Snyftade när jag cyklade hem och började gråta igen när jag skulle försöka förklara för mamma vad den handlade om, haha.
Så det har min kväll bestått av, nice var det ändå, trots lipandet. Nu svider ögonen av gråt/trötthet och jag ska nog ta och kasta mej ner i sängen med ett avsnitt oc innan jag somnar.
Imorgon är det måndag, ursäkta nu men SATAN VAD FUCKING ASJOBBIGT! Orkar inte. Men längtar, precis som Ella, som fan till dansen imorn! :) Nåt nice med den dagen iallafall.
Jaja, hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: lisis

ååh, den vill jag också se! min pappa håller på och laddar ner den nu, ska nog sätta mig och se den ensam, heheh :)

2010-09-06 @ 15:34:35
URL: http://laiishaa.blogspot.com
Postat av: Malin

Ja jag förstår det! GÖR DET!! :D Haha fan vad nice! Men varning, du kommer lipa ihjäl dej! Haha :)

2010-09-06 @ 19:06:20
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0